Träningsfrågor!


Hur många gånger tränar du i veckan? Jag tränar ca 4 gånger i veckan. 

Var tränar du? På gym och ibland hemma.

Hur tränar du helst konditionen? Jag springer helst men crosstrainer är också helt ok. 

Vilka muskler är roligast att träna? Magen och rumpan.

Vilka muskler är jobbigast att träna? Ehh.. typ armar, bröst & axlar. Är inte så jättekunning på den fronten. 

Äter/dricker du extra proterin efter ditt träningspass? Händer ibland men oftast nej. 

Hur lång har du sprungit som längst? hmm.. vad jag vet så 8 km. 

Hur blir du motiverad till att träna? Jag tänker typ på hur kul det är och när jag kollar på inspirerande bilder typ haha. 

Hur lång tid tar det för dig ett normalt träningspass? Normalt ca 1,5 - 2h 

Varför tränar du? För att jag älskar hur jag känner att min kropp mår bra. Älskar att inte behöva tänka på något när jag tränar. Älskar att känna mig stark både inombords och utåt. Älskar att sysselsätta mig så. Älskar att svettas på det sättet. Älskar känslan efteråt. Älskar endorfinerna som rusar genom kroppen. Älskar hur det gör mig glad. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0