Sjukuppdatering.


Hejsan. 
Hoppas att jag blir frisk snart, vill verkligen komma tillbaka till mitt liv... Alla glömmer ju bort en när man bara ligger hemma, men men det får ta den tid det behöver så får jag komma tillbaka och jobba mig upp igen sen. Idag ska jag skriva klart min eng uppgift och råplugga på  svenskan. Men ja, förmodligen kanske jag kan börja träna lite smått på måndag om jag blir frisk nu snart. Det är bara en blåsa i halsen och lite snorig kvar, hostan och allt andra har typ gått över. Så det är najs! HA DE, SEE YAH! 
Nu: Ut med denna älsklingen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du känner dig bättre

Stressa inte med att bli frisk bara!

2014-01-22 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0