Träning


Sitter och planerar denna veckan hur jag ska träna och så. Imorgon så ska jag först gå en morgonpromenad innan frukost med Bianca. Sen så ska jag antingen ta mig till gymmet och köra kondition, mage och rumpa eller så joggar jag utomhus och gör övningarna hemma. 
På måndag så ska jag boka body combat passet. Så så sjukt kul så jag blir helt exalterad när jag snackar om det!
På tisdag är det konfirmation tror jag så då tar jag nog en vilodag. 
Onsdag är det innebandy kanske, eller så går jag till gymmet och kör förbränning, mage och rumpa igen. Egentligen är det rygg- och armdag, men på body combaten så tränar man ryggen och armarna så himla mycket (brukar få träningsvärk) så det är nog bäst att jag vilar upp musklerna lite extra då.
Sen har jag inte kommit längre, men det återstår att se sen. :) 
På det kör vi lite fitspo. SEE YAH! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0