Helgen


Hello! 
Kom precis hem från skolan. Eller skola och skola, vi slutade 12 typ, så fikade jag, Tova, Agge, Fiona, Fanny och en liten stund så va Felicia också med på Björns. Det är så sjuk mysigt att sitta på ett fik och plugga. Jag prövade ett nytt te, grönt te med smak av aprikos och persika. Det va inte så gott haha. :P 
Iallafall, nu sitter jag hemma i soffan med mammas padda och läser bloggar och så. 
Denna helgen ska jag bara vila och bli frisk. Har inte bokat in eller bestämt med någon någonting. Har läst nu massa huskurer som jag ska pröva haha, hoppas att det hjälper. 
Fast på söndag så ska jag färga håret, men det är inte så ansträngande så jag räknar in det som att vila. ;) 
Skriver senare, SEE YAH! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0