Dagens träning


Hejsan! 
Glömde skriva vad jag gjorde idag! 
Jag cyklade till gymmet idag. Där så körde jag 30 min PW först. Efter det så sprang jag intervaller i ca 30 min. Sen gick jag in och körde lite abs och rumpa. Kändes som att jag inte tog i allt jag hade, gjorde inte allt ordentligt och va allmänt trött. Så jag va lite besviken när jag gick därifrån.
Men nu så skiter jag i det! Liksom det tar ju ändå på musklerna, och det gör inte så stor skillnad i längden så jag känner ändå mig nöjd med dagen. :)
SEE YAH! 
 
Denna bilden är så sjukt sann! Jag har verkligen märkt det! Det går MYCKET bättre nu för mig och det är för att jag har börjat tävla och puscha mig själv istället för att tävla med andra personer. Så det rekomenderar jag starkt! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0