DAGENS TRÄNING!!


HEJSAN! 
Asså jag är så himla stolt över mig själv så att jag håller på att spricka! 
Idag så gick vi till gymmet och idag så körde jag bara förbränning. Jag joggade på crosstrainern i ca 20 min som uppvärming sen så joggade jag 7 km (!!!) på löpbandet utan att stanna en endaste gång! Jag känner mig så stolt att jag pushade mig själv till att göra det.. Det tog typ 45 min men jag skiter i det för det är mycket viktigare att jag joggar utan att stanna än hur snabbt jag joggar. Jag hade nivå 8.9 km/h och sen i slutet ökade jag till 9.5 km/h. 
Efter det så gick jag och dani hem till mig typ och det är 4 km. Mycket förbränning idag haha. Men jag lägar tills jag ska ta navelpiercing så nu kör jag mycket på att få en fin mage. Imorgon så är det vilodag men på måndag så ska jag gå på body combat med Fanny. Ska bli kuuuul! :) 
SEE YAH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0