Bry er inte om vad andra tycker!


Asså nu har jag varit med om några tillfällen där folk är oroliga om vad folk ska tycka om dem... Jag erkänner att jag själv är mycket en sån som tänker så. Men asså ftw, palla bry sig om vad andra tycker! Alla kommer ha dem som hatar en för något du gjort, någon som hatar dig fast dem inte känner dig, någon som hatar dig för att dem vill va som du och du har dem SOM ÄLSKAR DIG! Så vem pallar fokusera på dem som hatar en istället för att fukosera på dem som faktsikt älskar en?!
Så jag hoppas att ni tänker på det framöver att ni inte ska bry er om vad andra tycker, jag lovar livet kommer bli mycket roligare då! ;) PUSS & SEE YAH! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Persson

Heeej! Va med i min DAGENS BLOGG tävling ! :D KRaaam

2013-09-15 @ 22:27:07 // URL: http://www.nattstad.se/ssarapersson
Postat av: Syster Teresia

Citerar en ung kvinna som verkligen vet hur det känns att vara omtalad: "forget the haters, somebody loves ya" och den somebody ska först och främst vara en själv.

Livet är på tok för kort för att bry sig om vad alla andra tycker hela tiden... tänk så mycket roligt man inte gör, och så mycket man begränsar sig själv, för att man oroar sig över en sådan grej.

Nej nu kör vi BYS - Be Your Self

2013-09-18 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0