5 matfakta om mig!


1. Jag hatar fisk. 
Asså jag är helt seriös, jag har aldrig i hela mitt liv gillat fisk. Har börjat äta lite lax nu men det är bara för att det är omega 3 i det, jag tycker det smakar förjävligt rent ut sagt... 
 
2. Jag Jag tycker grovt bröd och bröd med mycket fröer på och i är så sjukt gott.
Jag äter inte så mycket bröd nuförtiden, men det är sjukt gott tycker jag. Speciellt med ett stekt ägg på. Knäckebröd är också så sjukt gott. mumms! 
 
3. Jag luktar på maten. 
Om jag är lite osäker om jag gillar maten eller inte så luktar jag alltid på maten. Vet inte varför en jag har gjort det sedan jag va liten så det är en vana, har dock börjar göra det lite mindre nu. 
 
4. Jag tycker mat är så sjukt gott. 
Jag älskar mat. Jag hade aldrig i hela mitt liv kunnat bli en anorexier för min kärlek för mat är för stor. Love food.   
 
5. Jag äter ganska hälsosamt. 
Som ni kanske vet så gymmar jag och är igång ganska mycket. Så jag försöker att ha en så hälsosam kost som möjligt för jag vet att jag mår bäst då. Försöker få i mig så många olika vitaminer och fiber varje dag. Varierar protein, kolhydrater och fett varje dag. Äter knappt något godis kakor och sånt, har inte druckit läsk på evigheter heller.
Försöker äta så lite halvfabrikat som möjligt. Gillar mer med hemmagjorda saker, känns mer nyttigt då. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0