Uppdatering


Hejsan allihopa! :) 
Just nu sitter jag och försöker skriva en insändare.. Går iiiinte så bra.. :( 
Vi har gäster här nu för att min älskade mamma fyller år, love her! :) Sen när de går ska jag köra lite träning. 
Dagnes träning ska bestå av: 
1. Abs övningar ( bilden jag har lagt upp ) 
2. Jogga en runda ( tror det blir ca 5 km ) 
3. Gå ut på en PW med Bianca och förodligen Tova. :) 
Är riktigt taggad! Jag är liksom lite trött på gymmet. Det är väldigt viktigt att variera träningen så att man inte gör samma saker hela tiden.. Så det har jag lärt mig nu. Men det allra viktigaste är ju att HA KUL när man tränar. Men jag tror det kan bli ganska bra. Sen ikväll så måste jag städa överallt typ, packa inför morgondagen och sen vill jag gärna hinna med ett walking dead avsnitt. Men ja, får se hur det blir, SEE YAH! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0