Trött tjej här!


Hello! 
Just nu är jag så sjukt sjuuukt trött. Imorse efter jag hade skrivit det inlägget så gick jag in till vellinge och tränade med Dani, det va sjukt bra träning och jag kan garantera att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Vi hade ett step up pass ( vet inte riktigt om det heter så ) så gick upp och ner från sånna step up saker i ca 40 min. Sen så gjorde vi squats och abs övningar och sånt, sjukt jobbigt. Efter det så strechade vi, sen så gick Dani med en bit på vägen hem. Iallafall så har jag käkat och duschat och så nu, så nu ligger jag och myser i sängen. Ska upp snart och gå ut med Bianca en liten runda. Uppdaterar sen ikväll, SEE YAH! 
 
Vet inte vad de heter men såhär ser de ut. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0