My new plan!


Tänkte berätta om min nya supersmarta idé som typ alla gör men som jag har varit lite korkad för att veta. Det är att 1 dag i veckan så får man äta onytttigt men INGEN av dem andra dagarna får man det. Jag valde lördag som en sån äta onyttig-dag. Det funkar fakstiskt bra, såfort om jag tänkter på godis eller kakor nu på vardagar så bara jag automatiskt får bort tanken för att jag vet att jag inte ska äta det. Så smart! :)
Hemligheten med detta är att man får ABSOLUT inte bryta det, inte äta onyttigt på dem andra dagarna. Har bara varit superseg att fatta det men nu ska det bli kul. Ju bättre min kropp mår, ju bättre mår jag! :D 
Med det så säger jag godnatt: :) 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar din blogg johannapanna!!

2013-10-02 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0