Inget gym här inte


Hejsan! :) 
Idag är jag riktigt glad! :) Fast dagen snart är slut så har det varit en väldigt bra dag. Jag va på läxhjälpen och gjorde matte så nu ligger jag bra till i den. Jag orkade inte gå till gymmet så jag gick hem istället. Då gjorde jag no raporten och sen käkade jag och efter det så gick jag en promenad med Bianca och nu har mamma masserat mig ( har cp mycket träningsvärk och muskelknutor i ryggen ) så nu är allt på topp! :) Imorgon ska jag till gymmet, jag känner för att jogga så jag gör nog det som uppvärming, sen kör jag nog abs och kanske lite lår. Men jag skriver i skolan imorgon så you know everything. ;) SEE YAH! Nu ska jag kolla på DUBBELAVSNITT av grey´s anatomy! :D 
Bild från skolan idag.
 

Kommentarer
Postat av: mmaE

MYYYS

2013-10-09 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0