Frågor


HAR DU ?
Folköl i kylen : nä.. 
Något husdjur : yes, en hund.
Någon favoriträtt : LASANGE
Puder på dig :  nix
Några framtidsplaner : ja, ska flytta till usa sen.
Någon sjukdom : klamydia  
Gymkort : yes
En homosexuell kompis : vet inte...
Duschat idag : nä
Någon kompis som snarkar : japp
Någon vän som spelar i ett band : nä
Några mvg:n : ja har några A:n..
Någon som förstår dig : ja 
Något beroende : te typ..
Fikat idag : nä
Nagellack : yes
Någon vän som bor i ett annat land : Japp 
 
VEM ? ..
Avskyr du : Idioter som tror de är något...
Delar du mest minnen med : alla mina nära vänner
Längtar du mest efter : min syster och min systerdotter.
Stör du dig på : Folk som leker sig.. 
Gosar du med : fanny just nu :) 
Lagar mat : min mamma 
Diskar : ...
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : ingen
Buss åker du oftast : skolbussen / 150 bussen
Dag fyller du år : 20 mars
Årstid föredrar du : SOMMAREN
Stad är du uppväxt i : Vellinge
 
VAD ? ..
Gör du nu : Har matte
Gör dig till en bra människa : jag är snäll, omtänksam och rolig. 
Gör dig till en dålig människa : Avundsjuka och att jag tänker lite för mycket ibland..
Vill du arbeta med : juridik
Är roligast just nu : livet
Har du på dig nu : jeans och vanlig tröja.
Har du för smink idag : inget faktiskt..
Äger du för skor : många
Läser du för bok : ingen...
Ska du göra nu : gymma, plugg 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0