STOLT


Hejsan! 
Idag när jag skulle till gymmet så var jag inte alls taggad, ville inte dit. Men så tvingade jag mig in där för att jag kände mig ändå lite sugen på att gå lite. Så följde Tove med, bestämde vi oss på rullbandet att vi skulle sammanlagt gå/jogga 1 mil. Så efter 2 km så började jag jogga, det slutade med att jag gick 2 km och joggade (utan att stanna) 8 km! :) Jag är sjukt nöjd och stolt! :) Har aldrig sprungit så långt innan utan att stanna. Jag har bestämt mig för att springa något lopp snart, skulle varit sjukt kul faktiskt. 
Imorgon ska jag och Tova pröva gå på ett pass som vi aldrig har gått på, core heter det, ska bli mycket intressant! :) 
Ska duscha och kolla på The Walking Dead nu, SEE YAH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0