Träningsuppdatering


Hejsan! 
Ville bara köra en liten träninguppdatering. 
Nu på senare tid så har jag varit lite slarvig och lite omotiverad... Jag hatar att vara det för man har verkligen ingen lust och jag som annars älskar träning är detta sjukt hemskt.. :( 
Förra veckan så tränade jag lite sisådär, jag tränade mån, tis och ons sen så hoppade jag torsdag och sen tränade jag inte på hela helgen, nu idag så har jag ju inte kunnat och jag kommer inte hinna imorgon. Så man kan säga att jag har tagit en vecka ledigt från träningen, eller man kan ju inte kalla det ledigt för det är supertråkigt och jag är mer den typen som älskar att röra på mig och vara igång hela tiden så det är jättetrist... Men när jag väl vilar så vilar jag verkligen och återhämtar mig helt så jag kan va igång och köra på alla de dagar som jag tränar. 
Maten har jag också slarvat lite med, ätit massa onyttiga saker och stoppat i mig massa onödiga saker som inte kroppen mår så bra av, liksom slarvat mycket kan man säga. Det är svårt att vara noga med maten när man inte tränar för man känner att man tränar ju ändå inte så då kan jag lika gärna stoppa i mig detta... Men jag kör denna veckan som lite slappevecka och sen nästa vecka ska jag köra på igen. Längar supermycket, men jag ska ändå försöka träna denna veckan om jag blir bra men nästa vecka, då kör jag på allvar. Nu ska jag vilavilavilavilavila, SEE YAH! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Teresia syrran

Att ha en liten svacka är vanligt - det har alla, särskilt i dessa tider. Jag tror att kroppen ställer in sig på att återhämta sig lite under juletider, då man gärna flänger runt mycket när det börjar bli varmt. Tränar du 3 ggr i veckan som du gjorde förra veckan så ska du vara mer än NÖJD.

Unna dig att slappna av lite också, det betyder inte att du slarvar...

Puss puss

2013-11-19 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0