SORRY!


Hejsan alla ni! 
Är hemskt ledsen att jag inte har uppdaterat idag! 
Jag har helt enkelt inte haft tid och sen har ag inte tänkt på bloggen... Efter skolan gick jag och Tova till gymmet MEN såklart så glömde jag min ena sko hemma och Tova glömde sina byxor så det blev inget gym... men snacka om att vi fick ett gott skratt! 
Så vi gick hem till Tova och sen hem till Fanny så käka vi och sen stack vi till ProCivitas öppethus. Det var mycket mindre än vad jag hade förväntat mig men jag hade ändå inte tänkt att gå där. Jag ser faktiskt framemot att gå på St Petris öppethus på tisdag. 
Men ja, nu ligger jag här med te, ljus och liniment på knäet. Hoppas ni har en trevlig kväll, SEE YAH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0