Kul dag!


Hejsan! 
Nu sitter jag på bussen påväg hem till Tova. :) Idag så stack jag till Malmö för att träffa Dani, vi gick och snackade lite sen så gick vi och åt på Raw food house. Det är bara nyttiga och bra saker där så det var supergott och mättande. Sen så stack vi till en julmässa och det var mysigt. Böjar längta lite till julen nu. :) Sen gick vi en sväng på Emporia och åt glass från glasfabriken, mycket mycket gott! :) Till slut tog vi tåget till triangeln och sen nu sitter jag på bussen hem. Har fast en övermysigt dag och nu är det att komma hem och förbereda mig inför skolan imorgon. Skriver senare, SEE YAH! 



Kommentarer
Postat av: hej

hur mycket kostar det att äta på det nyttiga stället? svara i ett inlägg

2013-11-17 @ 17:48:28
Postat av: daniela

så ful jag är på den bilden!!!

Svar: Nä! Klart inte <3
Johanna Hall

2013-11-17 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0