Förlåt


Hejsan! 
Jag är hemskt ledsen för den låga uppdateringen... Jag har helt glömt bort bloggen plus så har jag inte haft så mycket tid. 
Efter skolan idag så stack jag och Fiona hem med Tova och bara gjorde skolarbete. Jag hann klart med min engelska historia, matte och filmen. Så nu känns det riktigt skönt. 
Efter det så va det innebandy träning. Va kul men jag fick lite ont i piercingen... den har varit lite röd och irriterad så nu när jag duschade så tvättade jag den noga plus så tog jag två olika spayer som också rengör. Men ja, får bara va extra noggran och hålla tummarna på att den läker fint. 
Nu så trodde jag att det va nya avsnitt med Snooki & jWOWW, meeeen såklart inte... Ska kolla om det nya twd avsnittet har kommit ut, SEE YAH! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0