Både Bra och dålig dag!


Hejsan allihopa! Hoppas ni har en bra dag. 
Idag så har det varit en superbra dag och en superdålig dag. Mina dagar är alltid bra men det va vissa saker som utmärkte sig just idag! 
 Jag gymmade idag! Har inte gymmat på säkert 1 vecka så det var jätteroligt!
Jag har jätteont i mitt knä... :( Måste nog vila upp det i helgen.
Jag kommer bli sjuk typ imiorgon för jag har alltid en liten annorlunda känsla i halsen varje dag innan jag bli sjuk och nu har jag den känslan.. :( 
 
 Imorgon är det FREDAG!! 
 
SEE YAH! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Rolig grej!!


(PS. BRAAAA att du skrev att du var glad att det var roligt att gymma och att du inte var glad över att du gymmade!!!!!)

2013-11-21 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0