Arg Johanna!


Hejsan! 
Just nu känner jag för att skjuta någon.
Det visar sig att någon på min skola ( troligtvis i min klass ) har snott 2 perfymer av mig, en have fun och en vitcoria secret bombshell body mist inte en sån bodymist som alla har. En helt full tuggumiburk har också försvunnit... Känns VÄLDIGT tråkigt att man inte kan få ha sina saker ifred utan att någon ska ta dem... och NÄ jag har inte tappat eller råkat lämna dem hos någon för att jag använde nästan aldrig dem så de låg alltid i min väska är 100% säker... Plus så har jag letat överallt.
Ja, riktig tråkig avslutning på helgen. Visst tuggumina och have fun perfymen bryr jag mig inte så mycket om, men min vs perfym som jag köpte i Dubai som jag inte har sett någon annan ha bryr jag mig faktiskt om.
Så om du som har tagit dem läser detta så vill jag mycket gärna ha tillbaka dem. SEE YAH! 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Nej usch vad tråkigt!

Sv: Ja precis, svarta kläder är hur snyggt som helst!

Kram ♥

2013-11-10 @ 17:17:00 // URL: http://ebbaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0