Trött.


Nu är jag sjukt trött... 
Skoldagen gick skitbra! Skönt att se alla vännerna igen och alla lärare. Det är sjukt nice för jag sitter vid samma bord som två av mina bästa kompisar :) 
Efter skolan cyklade jag hem och drog på mig träningskläder om och sen cyklade jag till gymmet. Ja, jag gymmade på och så.. Kul som alltid! ;) Fanny och Felicia va oxå där, ja, trevligt trevligt! 
Nu är jag hemma och har ätit en äggamacka, ska hoppa in i duschen nu! Får se vad jag hittar på sen... 
   Har varit sjukt glad idag, min lärare kom fram och sa det och jag hoppas att det smittar av sig på alla andra för det är så sjukt nice att va glad! Som jag skrev innan så har jag ju blivit en mycket gladare person och det är så awesome. :)  
Så till alla er som inte är glada, här får ni! 
SEE YAH!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0