Träningsvärken >.<


Hejsan! 
Body combaten gick skit bra! Kul som alltid och jag har bestämt mig att jag ska köpa sånna lindor man har runt händerna för att det ser mer coolt ut haha och så är det lättare att slåss då tror jag. Men det känns som att min träningsvärk i låren har blivit 1000 ggr värre, haha. Jag går som en gammal gumma... xP 
Men som sagt allt gick bra fast jag kännde att jag inte gav lika mycket som förra gången typ, det kändes inte så mycket i musklerna jämfört med förra gången. Det kan också va att jag har blivit starkare haha who knows.. ;) 
   Imorgon blir det ingen träning men på fredag så ska jag nog jogga en runda och göra massa övningar hemma. Jag har en mapp på datan där jag har sparat olika youtube klipp på olika övningar som verkar bra :) 
Kommer nog inte skriva något mer idag men imorgon så kör vi på :) 
SEE YAH! 
Haha tänkte precis på denna bilden när jag skrev om träningsvärken. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0