Härlig dag


Hello! 
Nu har jag precis kommit hem, käkat och fixat lite. Idag har varit en as mysig dag! Jag, Tova, Fiona och Elin var i malmö. Så kom Agge en stund och gick med oss och käka och lite se. 
Jag köpte faktiskt ganska mycket. Skor, jeans, leggings och en stickad tröja. :) Blev riktigt nöjd med mina köp! Sen så har jag inte ätit något onyttigt idag heller, till lunch så åt jag kycklingsallad, så sjukt gott det är. Men jag har typ inte druckit någonting idag och det är inte så bra... Men jag tar igen det imorgon haha. :) 
Min tanke va att jag skulle ut och jogga eller gå en runda nu när jag kom hem men det hann bli mörkt så jag sket i det. Jag ska iallafall till gymmet imorgon! :) SEE YAH! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0