Gymmet nästa


Hejsan! 
Sitter och käkar frukost nu, havregrynsgröt is da shit. Mycket bra att äta havregrynsgröt när man tränar och det mättar ju bra säger dem... Fast jag märker ingen skillnad :S Men jag har ändå ätit havregrynsgör nästan varje dag på hela lovet, haha xP 
Men jaja tillbaks till dagen, jag åker till gymmet om typ 1 h, förlänger mitt gymkort och sen så tränar jag lite. Jag kör nog mycket styrka och övningar men förbränning också ofc :) 
Sen så kanske jag åker in en sväng till mf igen med Fiona, trevligt trevligt! 
skriver sen, SEE YAH!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuuud vad fin blogg!!! Har du gjort designen själv?

Svar: TACK! Japp allting haha :P tog lång tid imed att jag aldrig har gjort något sånt innan men jag är nöjd med resultatet hihi :)
Johanna Hall

2013-08-17 @ 09:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0