Dagen i ord


HALLLO! 
Asså jag är så sjukt glad idag så jag kan käka ett par strumpr eller något! Dagen har varit perfekt! Har varit med mina bästa vänner hela dagen och jag bara älskar vår lilla "clan" i klassen haha. LOVE IT! 
Ja asså jag har typ 5 olika stora anledningar att va glad idag men jag pallar inte skriva detta här men ja, jag är glad idag! :) 
Idag har jag varit på mf med Agge, Fiona och Whilma. det va kul, köpte mig en fin tröja! :) Sen så när jag kom hem så va jag och snackade lite med Fanny. Så sjukt härligt det va, älskar sånna små ...prat eller vad man ska säga haha. :) 
Imorgon så ska jag in till mf igen haha men med mina 3 systrar och mina 2 brödrar :) Sjukt kul ska det bli!!! :D 
Ja jag är lite speedad haha! No drugs needed here, i´m high on life! 
Ja men peace out! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0