Bodycombat idag


Hejjjjsan! Jag är glad idag som alltid! :) 
Vilken träningsvärk jag har i mina lår! Sinnessjukt, har knappt kunnat böja mig ner haha, men jag tycker det är lite skönt med träningsvärk faktiskt... haha mobbat, yes! 
Idag har det varit ännu en as chill dag. Slutade 14 och sen så cykla jag hem för jag är lite seg i kroppen.. Inte så konstigt, sov ju bara i 5 h inatt. Men ikväll så ska jag cykla och gå på body comat pass. Jag tycker det är så sjukt kul så det är knappt sant. :) 
Imorgon blir det ingen träning för min del, ska nog in till mf då with my friends :) 
Nu ska jag käka något och slappa fram till bodycombaten, kanske sover en sväng who knows? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0