5 saker ni inte visste om mig.


1. Oftast innan när jag va sur på någon så brukade jag försöka vända mina andra kompisar emot den persoenen så att den skulle må lika dåligt som jag gjorde då. Det va mest innan, har slutat med sånt trams nu men det sitter fortfarande lite kvar i mig men förösker få bort det. 
 
2. Har blivit smalare denna sommaren, gått ner ganska mycket i vikt. Va inte mitt mål egentligen, ville mest få fram mina muskler och bli lite mer vältränad men om det ska ske så måste de fettet ovanför musklerna bort så då har det blivit såhär. Men jag tycker det går bra och jag är nöjd med migsjälv. :) 
 
3. Ska ta navelpiercing vid jul typ. Jag vill så gärna ha navelpiercing, men imed att jag har varit ganska osäker med min kropp så har jag inte velat... Men nu känner jag mig redo, ska bara skaffa lite abs först! haha ;) 
 
4. Har ganska stort rum. Ja rätt många vet redan det men inte alla. Ja mitt rum är närmare sagt 25 m2 stort och i de har jag: stor soffa, soffbord, tv bänk, tv (ofc haha), säng, nattduksbord, skrivbord, sminkbord, garderob, någon slags av byro och balkong :) Älskar mitt rum haha (Y) 
 
5. Innan mådde jag ganska dåligt, va lite deprimerad och ja mycker drama och så... Men nu efter denna sommaren och när jag började träna, ätit mer hälsosamt och  bytat umgänge så har jag börjat må jättebra! Nu mår jag så sjukt bra och jag hoppas att det smittar av sig på andra så att dem oxå blir glada :) Är sjukt stolt över migsjälv och ja.. jag är allmänt överlycklig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0